20 septembrie 2012

Fericire...fericire....

  • Toti, suntem mereu in cautarea fericirii....Dar ce este FERICIREA?   Cuvantul acesta magic, care ne da fiori cand ne gandim la ce minunat ar fi sa gasim si noi faricirea.Inca din copilariene dorim sa fim in siguranta inpreuna cu familia din care facem parte,sa traim in armonie si intelegere...asta ar putea defini fericirea dar cand ajungem adolescenti,faricirea are alta imagine...suntem in cautarea omului cre sa reprezinte jumatatea noastra...sau suntem mai intai interesati de cariera noastra,care pentru unii reprezinta chiar esenta fericirii.De cand am aceput sa percep lumea care ma inconjoara,mi-am pus mii de intrebari in legatura cu sensul meu pe acest pamant: Pentru ce exist?  Care este rostul meu? Ce as putea face eu ca sa gasesc fericire,intr-o lume unde nu o prea vedeam?  Au fost ani intregi de cautari,de deceptionari pt.ca drept cand credeam ca am gasit-o tocmai realizam ca nu era acolo fericirea.Pentru ca mereu gaseam suferinta langa dragoste,langa prietenie,langa amicitie si colegialitate.Dar nu am abandonat cautarea inca o mai caut...   :-))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu